2012. május 14., hétfő

1 nap 0_0


Halió mindenki!

Ma kicsit későn jön az összegző mert a nagy stream tesztelés közepette ottragadtam játszani a Path of Exile-ben. XD

Na de kikavarodtunk onnan végre.

Délután feldobtam egy kis elemzést a goldal és a dolgok arany igényeivel kapcsolatban. Aki nem tette volna, olvassa el mert elég elmebeteg számok vannak benne. :)

Utánna nekiültem és a többiek segítségével belőttünk két külön configot a streamhez. (720p brutál éles szövegű és 1080p szép, de kevésbé éles betűképet produkálót)

Pontosítottam a stream programját az aloldalán és befejeztem még néhány apróságot.

Holnap pedig reggel első dolgom lesz hívni a forgalmazót, hogy megvan e digitalizáló kütyüm mert irgumburgum...
  • Voice chat szerver beállítása/tesztelése minden állandó partittagnál ü
  • Teljes játékidő 1080p XVID-ben való felvételének előkészítése későbbi vágáshoz ü
  • Mixer beállítása és beszerzése (hw vagy sw keverőpult) ü
  • LiveStreaming beállítása és felvétele (1080p) (90%)
  • BlipTV és Justin TV accountok elkészítése és beállítása (90%)
  • asztal átrendezése  (90%)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése