2012. május 5., szombat

10 nap! Hangoldójunk rá...


Hú! 
Tegnap megkeresett Ilap és lehet, hogy beszáll a csapatba, továbbá tud adni egy keverőpultot + firewire egységet hozzá. Amit nem tudok semmihe csatlakoztatni IMO, szóval lehet, hogy elő kell kaparnom a behalt régi laptopomat. (Billentyűzet,dvd halott rajta, akku is :/)

Kukucska egyik ismerőse szintén érdeklődött party ügyben, szóval ez progress nem kicsit. Lehet meg is van a 4/4 fő. Wiiiiiii!

Délután mentem egy kört és megnéztem sok-sok headsettet élőben. Eszméletlen nehéz volt találni értelmes darabot ami nem USBs és normálisabb a mikrofonja mint a kétezer forintos tucatcuccnak.

Végül is egy Sony DR-GA200 lett a nyerő. Ugyan ez is belépő kategóriás, de egyenlőre nagyon is megfelelőnek tűnik.



Mactől megkaptam a jó kis keverőpultot. Egy Behringer XENYX 1204-es szépséget.


Ezzel holnap el fogok játszogatni mire mindent összelövök, meg elég valószínű, hogy kell még vadásznom néhány csatlakozót az ügy érdekében.

Note: SEMMIT nem értek hangtechnikához... XD

Ma ennyire futotta mert anyák napja miatt lent voltam vidéken szüleimnél. Holnap gép előtt remélem többet haladok. :)


  • új headsett átvétele ü
  • asztal átrendezése  (10%)
  • Mixer beállítása és beszerzése (hw vagy sw keverőpult) (50%)

1 megjegyzés:

  1. "Note: SEMMIT nem értek hangtechnikához... XD"
    Nem baj, én is akkor láttam először videós keverőpultot, amikor PeCsában élesben kellett használnom. XD

    VálaszTörlés