2012. május 7., hétfő

8 nap to go és hangfelvétel rémálom


Alakul a csapat! Ilappal ma már biztos hogy 3/4. :)

És ha már csapatnál tartunk:
Akkor megragadnám az alkalmat és meginvitálnák mindenkit a mi kis Guildünkbe, a MoonWalkers-be.

Mi is ez a guild?
Egy kötetlen social guild lesz ami arra szolgál, hogy egy helyen összegyűjtsük az embereket akik csapatban szeretnének játszani. Inkább egy közös chatszobaklént gondoljatok rá mint egy mmorpg-s guildre, ahonnan együtt indulhatunk hentelni.

Miért? 
Nagyon sokan megkerestek, hogy szeretnének játszani de de emeletes barmok vagyunk és ennyi időt nem tudnak belefeccölni amennyit mi, de azért szeretnek és szorítanak nekünk. :)
Mások megint megkerestek, hogy fú itt vagyunk ketten és már bekötöttük vénásan a kávét játszunk együtt! De mi már hárman vagyunk, szóval ők még mindig keresnek 17+ órákra embert.

Hogyan? 
Ingame meg fogom csinálni a MoonWalkers chat csatornát, és ott fogunk gyülekezni. Ott lehet dicsekedni a zsíros loottal, vagy éppen csereberélni a népekkel. Ezen kívül ott leszünk a livestream chatjén is folyamatosan.

Még valami?
Igen! Tervezünk néhány eventet az első héten. Versenyeket, és vicces powerleveleing futásokat, „meztelen” boss harcokat és egyebeket. Ezekről pontosabban hét vége felé fogok írni.


Na guild ügyek után akkor a mai dolgok.

Végre eljutottam oda, hogy elkezdtem felvenni munka után a podcastot, mert szerettem volna ma feltölteni. Csináltam is 3 órán keresztül csak azért, hogy miután elkészültem a felével, rájöjjek, hogy elégedetlen vagyok vele. :( Sajnos hülyén engedtem rá a szűrőket a felvételekre és ennek totál eltérő hangú mondatok lettek az eredményei.
Vehetem fel az egészet újra holnap este... Nem örülök de ez van. :(



Megkaptam buggertől egy belső digikártyát is remélem meg tudom csinálni hogy a rögzítés azon keresztül menjen párhuzamosan a streammel. meglátjuk. :) Már csak oda kell jutni, hogy kipróbáljam.

  • csapat összeszervezése 3/4 (75%)
  • HDMI digitalizáló kártya elhozása Buggertől (80%)
  • Podcast felvétele a videókhoz (40%)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése