2012. május 9., szerda

5 nap left. Az új időszámítás és /me on fire


Halihó mindenki!

Végre, úgy néz ki, összeállt a hangtechnika. A nehézséget az okozta, hogy szerettem volna elérni, hogy a mikrofon ki-be kapcsolható legyen úgy a livestreamből, hogy ez ne érintse a voice chatet.
Még követelmény volt az, hogy a voice chat is lekapcsolható legyen a streamről, de ez se befolyásolja a mikrofon hangját azon a kimeneten.

Ma beüzemeltem Bugger digikártyáját. Csont nélkül vesz fel 1080p-ben a videókariról. :)

Vettem egy normális egérpadot mert a másik már halott volt, főleg a halászlével való találkozás óta. Igen... jól olvastad. Hogyan reprodukálhatod?

  • Mélytányér, az a csésze szerű
  • Isteni finom forró halászlé jól beerősítve
  • Day9 channelje amitől nem tudok elszakadni annyi időre, hogy kint egyek

Történés? Ahogy raktam le a tányért szép óvatosan, alákerült a konyharuha amivel fogtam... Ekkor pedig megbillent frankón és végigöntöttem a MS Sidewinder billentyűzetem az egérpadomat és az egeret....

Eredmény:
  • epic facepalm
  • kevesebb isteni finom halálszlé... eskü azt sajnáltam a legjobban
  • -1 Starcraftos egérpad :(

Belőttem még a voice chatet, héten szépen leteszteljük minden partitaggal.
Átrendeztem az aszralomat, hogy a desktop gép monitora és cuccai legyenek velem szemben, ha rendesen ülök, és a jobb oldalamra kerüljön a laptop.

Éééééés megvan a 4. ember eszeveszett játékunkhoz! :) 4/4

Egyenlőre, a parti terveink szerint így néz ki:
  • Barbarian
  • Monk
  • Wizard vagy Demon Hunter
  • Witch Doctor

Úristenjajadenagyonvárommár!

/me on fire

  • csapat összeszervezése 4/4  ü
  • HDMI digitalizáló kártya elhozása Buggertől ü
  • Voice chat szerver beállítása/tesztelése minden állandó partittagnál (60%)
  • asztal átrendezése  (80%)
  • LiveStreaming beállítása és felvétele (1080p) (70%)
  • Teljes játékidő 1080p XVID-ben való felvételének előkészítése későbbi vágáshoz (90%)
  • Mixer beállítása és beszerzése (hw vagy sw keverőpult) (80%)
  • BlipTV és Justin TV accountok elkészítése és beállítása (80%)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése