2012. május 6., vasárnap

9 nap! Pónik, emlegetett testrészeik és esti fény


Halihó!

Jelentem a mai nap… bleh.
Kezdődött azzal, hogy kb. 2 órán át harcoltam a keverőpulttal, mire realizáltam, hogy nem jó a mikrofonon az új headseten. Nem volt jel se a keverőn vele, se a laptopomon.
Összeszedtem magam, bekúsztam a boltba hogy wtf, bedugták a gépbe erre ment…
Mondom okéééé legyenek szívesek még megnézni más eszközökben is, biztos ami fix. Természetesen mindenbe ment.  Így járás. 
Engem nem zavar, hogy hülyét csináltam magamból, de legalább megy a füles. 

Na, vissza haza kideríteni mi lehetett a para. 
Laptopon továbra se megy. Ideggörcs asztalborogatás etc. Némi gogolefu után kiderült, hogy ez a MacBook széria ami nekem van csak line innel rendelkezik, és külső mikrofon nem csatlakoztatható hozzá. Vegyél inkább még 1 külső hangkártyát.  :F

Ok nem számít. Ezt is tudjuk már. „Újratervezés.” A keverőpult direktben továbbra sem kap elég jelet a mikrofontól… valami nagyon nem kerek (rajtam kívül). Mindegy. Ezt hagyom mára, aztán kérek segítséget a keverőpult gazdájától.

Uran segített megcsinálni a splash screent a videómhoz és befejezni a logómat. Nem egy nagy kunszt de nem is ebből élek. Célnak megfelel. Viszont most már holnap elkezdhetem felvenni a podcastot a Diablo boncasztal első részéhez. 
Remélhetőleg holnap este, vagy legkésőbb kedden azt fel is tudom tölteni.

Elkezdtem fordítani egy kisebb szösszenetet a netről ezt még lehet hogy ma felrakom remélem tetszeni fog mindenkinek. J



  • Videó vágása „Diablo boncasztal, avagy amit még a Butcher is megirigyelne” első 2 részéhez (90%)
  • Mixer beállítása és beszerzése (hw vagy sw keverőpult) (60%)
  • Logó és vízjel elkészítése a videókhoz. Hogy én mennyire nem vagyok jó ezekben…  ü

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése