2012. május 4., péntek

11 nap shalala... Gollum attack!


Először egy kis előrejelzés Kukucstól aki a nevéhez méltóan a jövőbe tekintett. Nem az időjárásról hanem arról, hogyan is fogunk kinézni 19-20. magasságában.



:trollface:

Na ma is haladtunk bőszen ám. :)

Visszaigazolták a külső BlackMagic Intensity Extreme capturerem megrendelését. Remélem ideér és kütyü is és a fizu is, hogy kifizessem. XD
E mellé leegyeztettem Buggerrel, hogy hétfő este így vagy úgy, de megkapom az ő belső digikártyáját. \^^/
Elég kombószagú lenne ha mind a rögzítés, mind pedig a stream kapna HW gyorsítást és tömörítést maga alá.

Aztán filóztam ezen a hangkeverés parán és rájöttem, hogy tudok kölcsönkérni valószínűleg egy keverőpultot. Pöttyet egyszerűbb lesz az életem. (Ty Mac!)

Most már csak azt kell kitalálnom, hogyan fogok elférni az asztalon és hogy az ELMŰ biztosít e ipari áramot nekem. XD

Hamu felszólításának eleget téve feleségem Diablo 3-a megrendelve. :)

Felvittem egy külön oldalra a felhasznált eszközök listáját. Ezt itt találjátok:


Mivel a TODO listám elég hosszú, és véleményem szerint ez lesz ez még ígyebb... ezért a lista is kapot egy külön oldalt a menüben Előkészületek néven. Link alább. Így ide mindig csak a változott státuszok kerülnek.

http://holdlangd3.blogspot.com/p/elokeszuletek.html

  • Diablo 3 megvásárlása a lakásban található legnagyobb Diabló fangirlnek (feleségem) (50%)
  • HDMI digitalizáló kártya elhozása Buggertől (20%)
  • Mixer beállítása és beszerzése (hw vagy sw keverőpult) (10%)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése